Svar til Laila D. Jensen
Laila - du skriver i Grenaa Bladet den 19. februar et længere indlæg om våd mad til dine bedsteforældre i Lyngby. Disse her linier skal ikke handle om maden, da jeg ikke er den rette til at bedømme det, men i stedet for at fare i blækhuset burde du måske i stedet have ringet til køkkenet og talt med vores dygtige og altid venlige økonoma, som sammen med hendes ligeså dygtige personale ville gøre alt tænkeligt muligt, hvis der var ting, der kunne gøres anderledes.
Længere nede i brevet skriver du, at der - mens du var hos dine bedsteforældre - kom en mand med maden fra plejehjemmet. Da din bedstemor åbnede døren (og åbenbart mente, at hun havde afbestilt maden), skulle madudbringeren angiveligt have sagt, at hun blev nødt til at tage maden, da han ikke kunne komme af med det andre steder. Sådan fungerer madudbringningen fra Fuglsanggården ikke. Hvis kunden mener, at maden er afbestilt, eller blot tror, at han/hun har afbestilt den, vil svaret fra udbringeren altid være: »Ok, jeg tager det med igen, og du kommer ikke til at betale«.
Kære Laila D. Jensen - der er kun én mand, der bringer mad ud udenfor Grenaa’s bygrænse, og det er mig. Derfor ved jeg, at det ikke er sandt, det som du skriver i Grenaa Bladet. Se nu at fÃ¥ fejlen rettet her i bladet - og gerne ligesÃ¥ hurtigt, som den er opstÃ¥et.
Med venlig hilsen Niels Jensen Rolighedsvej 12 8500 Grenaa |